رسانه یکی از شاخص های منشورسازی گام دوم انقلاب است
کد خبر: 3950502
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰

رسانه یکی از شاخص های منشورسازی گام دوم انقلاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، یکی از شاخص های منشورسازی برای گام دوم انقلاب را رسانه دانست و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم باید رسانه را جدی بگیریم.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، نهم بهمن در آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» ویژه هیئت‌ها و تشکل‌های دینی و مذهبی استان گیلان که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد، با بیان اینکه اینگونه جلسات انگیزه ای برای ارتقای تقوای قلوب است، اظهار کرد: در جریان شیوع کرونا و درگیر شدن گیلان با این بیماری طلاب و گروه های جهادی در کنار بسیجیان کار غسل و تدفین جان باختگان را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به ارزشمندی کار طلاب بسیجی در تدفین بیماران فوت شده، افزود: گیلانی ها همواره در صحنه های انقلابی و دفاع مقدس و کمک‌های مومنانه و کارهای جهادی پیشگام هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، یکی از عوامل موفقیت ایران در کنترل ویروس کرونا را اعتقادات دینی و توسل به اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: مساجد و هیئت های مذهبی و طلاب و روحانیون نقش آفرینی ویژه ای در این ایام نقش آفرینی ویژه ای داشتند.

مهدوی، جنگ امروز را جنگ رسانه ای دانست و اضافه کرد: اهل ایمان نیز باید وارد این عرصه شوند و اقدام به انعکاس فعالیت های جهادی کنند لذا جشنواره «حبیب» زمینه به نمایش گذاشتن بخشی از مجاهدت های طلاب و روحانیون را در ایام کرونا فراهم کرد.

وی یکی از شاخص های منشورسازی برای گام دوم انقلاب را رسانه دانست و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم باید رسانه را جدی بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، به حضور تمامی تشکل های دینی در حوزه مبارزه با کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در راستای احیای سنت اطعام غدیر، بیش از 200 هزار وعده غذا تهیه و توزیع شد.

مهدوی، برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی را از دیگر فعالیت های تشکل های دینی و هیئت های مذهبی دانست و اضافه کرد: در حوزه مواسات و کمک های مؤمنانه نیز شاهد حماسه آفرینی گیلانی ها بودیم.

وی با بیان اینکه بیش از 300 گروه جهادی در روزهای کرونایی به مردم کمک رسانی کردند، گفت: جشنواره رسانه ای «حبیب» تنها گوشه ای از این حماسه ها به تصویر کشیده و لذا شاهد ارسال 600 اثر به دبیرخانه جشنواره بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، تمدن سازی نوین اسلامی را نیازمند حبیب های فراوان دانست و یادآور شد: امروز باید در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی اقدامات و فعالیت های فرهنگی و قرآنی و جهادی بیش از پیش فعال باشیم.

 

انتهای پیام
captcha